onsdag, juni 18, 2008

Vem är snyggast

Det är ju så att det är inne med snygglistor på bloggar. Senast är Maria Thure som gästar på UNT.

Jag vill ju inte vara sämre och gör en snygglista jag med, men jag låter ert omdöme avgöra vem som är snyggast.

För att underlätta har jag lagt in bilder på killarna som ni har att välja mellan.

Det är egentligen bara en person jag skulle rösta på, ni får gissa vem.













Antonio Banderas,
ingen presentation nödvändig



















Howlin´Pelle Almqvist
(sångare i the Hives)



















Torsten Flink, skådis


Steve Jobs,
dataguru och jätterik

6 kommentarer:

Anonym sa...

MEN SNÄLLA ELIN!! Måste nog också skapa en blogg, för att plocka fram förslag på en riktig man! Dina och Marias förslag var då inte mycket att ha!!

Elin i Björken sa...

Men kan du gissa vem jag skulle rösta på?

Anonym sa...

Tja, eftersom du redan har en dataguru - om jag förstått det hela rätt - så måste det bli Antonio. Något annat alternativ ser jag inte...

Anonym sa...

jag gissar på att Elin skulle rösta på sångaren i the hives. Själv skulle jag nog rösta på Antonio, av dessa fyra. Men varför finns inte Johnny Depp med ?!

Anonym sa...

SOm Elisabet sa, mera bilder på riktiga män. Du, Elin, kanske skulle rösta på den första bilden, men om jag måste, så blir det den sista. Som sagt, mera bilder på riktiga män. ;)

Bloggförfattare: Jessica sa...

Men Elin..
Hur har du lyckats hitta fyra fina gubbar - men inte en enda sm ja kan lägga min röst på??
Var är Vin Diesel Vincent Pontare tex...? å dom killar jag känner..?
Kram på dig förresten i midsommartid...