fredag, juni 13, 2008

Daft Hands

Filmen från Youtube där en person viftar med fingrarna genom låten, minns ni den? (kolla inlägget nedan med youtube-klippet om ni glömt)

I natt när jag inte kunde sova kollade jag på ett avsnitt av Ellen DeGeneres och hon intervjuade killen som gjort den. Det är en collegekille som testade på skoj om det gick. Sen fick hans flickvän filma. För att hålla kameran stilla lutade hon sig mot hans skalle ovanifrån.

Det är såna här grejer jag verkligen gillar. Verkligen påhittigt!

Men varför kan inte JAG vara så klurig? ;o)

Jag får nöja mig med att vara den jag är. Mina barn gillar mig åtminstone som jag är.

(Apropå klurig så upptäckte jag inatt att Ellen DeGeneres namn snabbt uttalat blir Ellen, The Generous (=Ellen, den generösa). Hon är också klurig...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag gillar dig oxå!!! :-))
Puss Anonym X