tisdag, juni 10, 2008

Projektprocessande

Idag har jag suttit och projektprocessat lite. Efter någon timme kände vi att det gick sååå trögt.

Vad gör man då?

Jo, man går och köper två påsar godis och proppar i sig så fort att man får ett sockerrus.

Jag lovar att vi var produktiva sedan i ganska exakt 25 minuter. Sen började vi "tända av".

Men jisses! Under dessa 25 minuter... vad vi fick till det med formuleringar och depositioner.

När jag kom hem till mitt Wii Fit blev jag desto deppigare. Jag går ju bara upp och upp. För att motverka detta tog jag en lång härlig promenad med Mando Diao och Broder Daniel i hörlurarna.

Under avsvettningen när jag kom hem såg jag följande:
















Utsikten från soptunnorna är inte så illa.


Ogräset växer hejvilt i rabatterna. Vem ska ta hand om det?

Inga kommentarer: