tisdag, maj 06, 2008

Tisdag

Vad har hänt idag, då?

Jo, dagen började med att jag var ensam hemma med småttingarna. Och det säger jag er, det är en utmaning att hinna med både barn och en själv innan skolskjuts kommer. När man sedan sitter i bilen in till stan kommer man på allt man glömt hemma.

Väl på jobbet var det flätorna igen som fick uppmärksamhet. INGEN kommenterade mina snygga Diesel-Converse. Om jag tar ut flätorna till i morgon och flaxar med fötterna kanske någon ser dem?

Varför hade jag då klätt upp mig med skor och flätor?

Jo, jag har nu suttit i en OCN-panel. Det var jättespännande! Och inte nog med det: En OCN-gubbe hade ryggskott, så gissa vem som fick sitta sekreterare?

Jepp, det var jag! Det kändes verkligen som ett hedersuppdrag som jag är stolt över.

Under panelen skapades nya kontakter med Solna kommun och Migrationsverket. Kul!

Det här kan bli nåt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja just ja, jag glömde ju fråga hur det gick!!!!! Du får berätta allt imorgon!

Anonym sa...

är så stolt över dig!!!