onsdag, maj 14, 2008

Lördag

På lördag ska Lillasyster och jag gå och kolla på kaninhoppning för första gången. Jag har länge tänkt att det säkert faller Lillasyster på läppen.



Denna film har vi förberett oss med för att förstå vad kaninhoppning är.

Det visade sig att Lillasyster fullständigt ÄLSKAR filmen och jag tror den gått 200 gånger på datorn några dagar här hemma.

Gubben går och oroar sig för att jag ska sätta in en stöt och tjata om kanin. Han har så svårt att säga nej till oss flickor på Stenkastet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar att jag var en liten flicka igen, så jag kunde hålla på med kaninhoppning...

Elin i Björken sa...

Visst ser det roligt ut?

Anonym sa...

Morning, Det var roligt att ha kaniner. Vi hade Herkan som var vädur, vägde 7 kilo och älskade ligga på golvet med alla ben utsträckta. Han var rätt lat vad gäller hoppa. Det går ju hyra kaniner över sommaren.

Anonym sa...

Jag hade ju bara ett morsvin och en hamster när jag var liten... (och hundar och fåglar!!) men kommer och hälsar på era kaniner när Gubben sagt ja!!
*ler*

kram X