lördag, maj 31, 2008

För er som undrar..

... hur det går med min viktnedgång så har jag gått ner drygt 2 kilo på någon vecka. Det bådar gott!


Målet med viktnedgången är att jag ska kunna ha en snygg klänning på OPERApremiären* av Jesus Christ Superstar med Ola Salo i huvudrollen i Malmö sista oktober utan att mina naturliga kroppsvolanger ska svälla över kanterna.


*Gubben envisas med att kalla Jesus Christ Superstar för musikal. Det är ju en rockopera!

Bilden till höger är "lånad" från Malmöoperans hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så som en av de viktcoacher som är engagerade, kan jag bara bekräfta detta! Bra jobbat Elin!!!! Du är redan en bra bit på väg mot målet!!

Elin i Björken sa...

Å, tack! Jag blir riktigt rörd och kämpar vidare. Har idag köpt ankel/vrist vikter för att öka på motståndet när jag Nintendo Wii:ar och/eller promenerar.

Nu blev du impad, va? :o)