onsdag, maj 14, 2008

Fotoutställning

Oj vad kul! Jag ska ställa ut lite foton jag tagit under åren. Utställningen ska vara på jobbet på fredag.

På fredag är det nämligen "mingelfredag" och vi ska gå runt till varandra och prata och så. Vid "min" utställning ska jag ha cider och salta pinnar, förstås. För att få en extra dimension ska en jobbarkompis som delar rum med mig ta med en skiva med Caroline af Ugglas som tolkar Janis Joplin som ska skvala i bakgrunden.

Ja, det känns riktigt kul!

Nåt som inte känns lika kul är att min pmdd slagit till och jag har inte medicinerat mig ordentligt.

Å ena sidan har jag förnuftet i behåll (nåja, det förnuft jag har) å andra sidan vill jag ställa mig och gallskrika i korridorerna på jobbet och säga upp mig med omedelbar verkan.

När den sista känslan slår till som mest försöker jag ta ett djupt andetag och tänka vackra tankar. Det tar energi...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att man inte bor i Uppsala nu. Det skulle vara kul att se dina bilder. Kan du inte ha en liten 'utställning' här?

Anonym sa...

Skulle oxå vilja se dina bilder :-)

men du kan ju visa min foto-blogg för dina nära och kära :-))

Puss Anonym X