söndag, januari 20, 2008

Slut på helgen - IGEN!

Vad hände? Hur kan det gått så fort? Jag fattar nada...

I morgon börjar en ny arbetsvecka, Lillkillen kommer hem igen och vardagen drar igång.

Jag skulle kunna ha en helg till som denna på raken, på studs!

Kanske är det hostan som jagat mig dag och natt sedan november, kanske är det vintermörkret, kanske är det alla nätter som Lillkillen hållit oss vakna med sina vrål, bankningar och dörrslammer som gör att jag är så in i baljan trött, kanske är det mitt gränslösa dåliga samvete för min pappa och att jag inte klarar av att göra det bättre för honom, kanske är de kombinationen av allt det där?

Nu tar jag mig en dos Cocillana (mot hostan) så går jag snart in i sömnens famn.

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer fler helger... Kram på dig