söndag, januari 27, 2008

Marcus Birro

Marcus Birro kommer till Uppsala i vår.

Ännu en grej att se fram emot.

Andra grejer som är roliga för Elin våren 2008:

8 feb: Teaterkväll i Stockholm med Gubben. Vi ska se Slapstick.
9 feb: Melodifestivalen kör igång
14 feb: Jag och Lillasyster åker till Gotland
15 feb: Melodifestivalen , del 2. (Ska visa Gotlänningar hur man förbereder sig för en deltävling. :o) )
.
29 feb: Min jobbarkompis och jag tar ledigt från jobbet och åker till Stockholm för att gå på något trevligt museum och/eller bara strosa omkring.
.
.
15 mars: Melodifestivalen, Final i Globen. Har fått tag på biljetter och åker med Storasyster!
.
.
.
.22 april: Marcus Birro.

Visst är det en viss spridning på kulturen för Elin? Man får inte vara smalspårig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken bra dag du har valt för Gotlandsresan. Samma dag åker jag till Helsinki.

Elin i Björken sa...

Jag har inte så många dagar att välja mellan. Det måste ju vara när Lillkillen är hos Storasyster för att det ska vara någon vits, ju.

Vitsen, förutom att jag och Lillasyster roar oss som 17, är att Gubben ska få lite kvalitetstid med sig själv.