onsdag, januari 02, 2008

Klagolåt

Ja, jag vet. Det är inte kul att lyssna till, men just nu har vi det oerhört tufft med Lillkillen och då är det det hela världen cirkulerar kring.

Vi har haft ännu en natt med vrål, stampanden i golven, bankandes på möbler och faktum är jag undrar över hur mycket mer denna familj orkar. Skulle jag sumera natten kanske jag sovit 1,5-2 timmar sammanlagt.

Jag hoppas, hoppas hoppas att personalen på Barnhabiliteringen är tillbaka på jobbet idag, för vi måste få hjälp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Jag tänker konstant på dig och känner en klump i halsen och maktlölsheten att inte kunna göra något. Jag hoppas detta nya året har med sig någon sorts lösning på detta så ni får lite lugnare tillvaro.

Elin i Björken sa...

Tack för din omtanke. Det värmer.

Tyvärr är inte sköterskan på Barnhab på plats förrän på måndag. Nu gäller det att härda ut.