måndag, september 08, 2008

Upp i sadeln!

Jepp! Nu är det klart! Nu kan jag berätta alla detaljer kring mitt nya jobb som idag blev klart med alla förhandlingar.

Jag kommer om 4 veckor att börja min nya anställning som enhetschef för en enhet inom daglig verksamhet: Fyris dagliga verksamhet. Det är ca 16 anställda och ca 130 brukare.

Till en början erbjöds jag 50% som sedan förhandlades upp till 75% och nu har landat på 100%. Det känns mycket bra och ger mig dessutom möjligheter att gå ut i grupperna och själva jobba. Härligt! Ja, det kunde inte bli mycket bättre.

Daglig verksamhet är intresserad av vad OCN kan bidra för att öka anställningsbarheten hos brukarna. Ja, ni hör att detta jobbet kommer att vara mycket utvecklande.

Nu är det bara att sadla på och rida ut...

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS, GRATTIS GRATTIS