söndag, september 28, 2008

Spektakel

Tänk er Elin i Björken i en sportaffär. Ja, redan här kan ni ana något spektakulärt.

Tänk er sedan Elin i Björken i en pytteliten omklädningshytt.

Tänk er sedan Elin i Björken få av en alldeles för liten sport-bh över huvudet där tuttarna liksom hänger nedanför själva linningen på bh-n och armarna sitter i ett grepp i samma bh fast över huvudet. Armarna kan liknas som antenner där händerna lite sorgset viftar efter frihet. Eftersom Elin har så ont i axlarna finns där ingen styrka att komma loss.

Vad ska Elin nu göra?
  1. Gå ut ur hytten och leta efter en expedit som kan hjälpa henne loss.
  2. Ropa på hjälp och se vem som kan komma och titta in och hjälp mig
  3. Sätta sig ner och fundera hur hon kan komma ur denna situation fortfarande med armarna över huvudet och tuttarna nedanför själva bh:n.

Det blev ingetdera av ovan beskrivet.

Jag fick en enorm fnissattack över min situation så jag fick nya krafter och kunde bända mig loss.

Efter denna händelse vågade jag inte prova fler sport-bh:ar i den affären, utan åkte till Twilfit och köpte en sport-bh med knäppen i bak istället.

För tänk om situationen i provhytten skulle återuppstå i omklädningsrummet på Nautilus.

Det kan jag ju bara inte riskera...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi jag kan om jag ska vara ärlig inte riktigt se framför mig vad det var som hände egentligen.. :P Du får visa när jag hälsar på nästa gång..