torsdag, september 18, 2008

En liten semesterhälsning


Om någon av mina arbetskamrater skulle råka ramla in på bloggen idag kommer här en lite semesterhälsning.

Jag har nämligen semester idag och i morgon. Fast semester och semester, idag har jag klätt mig i min representationskostym, för jag ska presentera mig för brukarna inom Fyris Dagliga Verksamhet. Fyris har nämligen årets höstlunch idag då samtliga brukare än inbjudna och Fyris presenterar sin verksamhet och ger nyheter som kan vara till nytta till brukarna.

Nu är det två veckor kvar på Arbetsmarknadsenheten innan jag kliver in i det nya.

Det är inte utan lite pirr i magen när jag tänker på det, men oj vad spännande det kommer att bli.

Jag är som ett barn runt andra advent i väntan på julen...
(Fotot har jag givetvis tagit själv!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyft, snyft, bara två veckor kvar.
Hur ska jag klara mig?

Elin i Björken sa...

Men Bubblan kanske kan bubbla på hemma hos sig när det beger sig? ;o)

Anonym sa...

Det är så roligt att du skall börja på det nya. Du är så duktig, så det finns ingen anledning att ha för mycket piss. Se'n undrar jag hur man kan "delvis" ta ett foto?

Elin i Björken sa...

Delvis?