måndag, juli 21, 2008

Ett gott parti

Så jag skrattat om kvällarna på sistone. Jag har köpt tv-serien "Ett gott parti" med Loa Falkman i huvudrollen.

Den är ibland (rätt ofta faktiskt) smärtsamt pinsamt rolig, men jag tror det beror på att man känner igen sig själv hur man försöker släta ut och ställa i ordning sånt man ställt till med. Förhoppningsvis har det inte varit så illa som i serien, men man vet ju aldrig...

Loa Falkman spelar otroligt bra, man glömmer bort att han är en duktig skådis när man hör honom sjunga. Fast det har han ännu inte gjort i "Ett gott parti".


Visste ni förresten att när jag gick på mellanstadiet var jag lite småkär i Loa? Det var efter att Trollflöjten gått på TV. Jag skrev hans namn med bläck på insidan av handen och hoppades att det skulle bli vi två.


Min Gubbe är inte så tokig han heller, men han är inget vidare på att sjunga. :o) Men han kan få mig att skratta som ingen annan kan.

Inga kommentarer: