torsdag, juli 17, 2008

Solar plexus


Jag har fortfarande inte hämtat mig riktigt från dansbandschocken. I huvudet ekar Kikki, Bettan och Lotta trots att jag hela natten haft hörlurar med Elin-musik.

Vid frukosten i morse slog jag upp ett reklamblad för filmer som man kan beställa. Det finns rätt mycket nytt som är intressant.

Ivrig vände jag blad och....

*gaaaaah*

10 år med Patrik Isaksson!

Ett uppslag med Patrik med så mycket känslor, så mycket känslor...

Jag behöver en heldag med MP3-spelaren på i öronen för att få balans igen.

5 kommentarer:

Fredrik sa...

finns det verkligen en DVD med Patrik Isaksson?

Elin i Björken sa...

Nej, en ny CD: 10 år med Patrik Isaksson

Ska du köpa?

Fredrik sa...

Köpa ? !
Nä huvaligen

Fredrik sa...

jag trodde det var en film, därför undrade jag. Fick inte ihop det riktigt. Han är iofs känd, men en hel DVD med Patrik Isaksson lät helskumt.

Elin i Björken sa...

En DVD med 10 år Patrik Isaksson, det är grejer det! ;o)