måndag, juli 02, 2007

Spännande ord

Jag vill slå ett slag för SR´s poddradio. Det är radioprogram som går att ladda ner i mp3-spelaren och lyssna till när det passar, inte när radioprogrammen spelas. (Oftast har vi inte tid att lyssna just då.)

Idag har jag lyssnat till Göran Lambertz sommarprogram från i år. Man kan ju tycka vad man vill om Göran Lambertz, själv är jag rätt imponerad av den styrka och mod han visat när han kritiserat svenska rättväsendet och polis. Då är man inte rädd att bli obekväm och illa omtyckt!

1 kommentar:

Bloggförfattare: Jessica sa...

Men Elin!! Du har då en i de närmaste konstnärlig förmåga att skriva. En hel historia i 10 rader. Jag skrattar så att bebisen vaknar här hemma i Glada Hudik. Undrar om jag kan ta lite lärdom av dig till min annars sååå långa blogg. :-) Ha en underbar semester!! Kram Jessica