torsdag, juli 12, 2007

Drömtydning

Hur skulle ni tolka denna dröm:

Jag sitter ute i trädgården och njuter i strålande sol och ser plötsligt en planet komma rakt mot jorden.

Jag springer in i huset och ropar på Storasyster som säger: "Vänta jag måste bara ringa ett samtal först!"

"Det här är mycket viktigare än ditt samtal!"

Både Storasyster och jag är jätterädda och när jag öppnar ytterdörren ser jag i skymningen (eftersom planeten nu skymmer solen) att Lillasyster kommer springandes.

Jag kramar om Storasyster och Lillasyster och säger: "Nu kommer vi att dö!"

Här vaknar jag...

Hemsk dröm, va?

(Gubben och Lillkillen var inte hemma. Katterna fanns inte med i drömmen.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med att jag ska ringa ett samtal först tycker jag verkar tyda på att du tycker att jag överger dig. Tycker du verkligen det? :( kram

Elin i Björken sa...

Nej, det tycker jag inte! Du har ditt eget liv nu.