fredag, augusti 01, 2008

Sentimental

Jag och Lillasyster åt lunch idag på McDonalds Fyrislund här i Uppsala. Vad är det med det då, kanske du undrar?

Jo, för några veckor sedan skådades själva Håkan Hellström där.

Efter en stunds ätande insåg jag att Håkan inte skulle komma och hålla mig och Lillasyster sällskap vid bordet. Besviken skickade jag ett sms till Storasyster Amanda och beklagade mig.

"Han kanske är på toa?" var svaret jag fick av henne.

Men om Håkan Hellström satt på toan på McDonalds Fyrislund i Uppsala över en halvtimme, då är det riktigt synd om honom och knappast reklam för snabbmatsrestaurangen.

Nä, jag fick nöja mig med att känna av stämningen, att Håkan Hellström vistats i samma rum...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket galet fan du är! ;-)

Elin i Björken sa...

på vilket sätt? Jag fattar ingenting.... :oP

Fredrik sa...

det var nog bara otur, bättre lycka nästa gång!

Elin i Björken sa...

Det känns som om det kan bli dyrt...