söndag, augusti 24, 2008

Blandade bilder

När jag går mina promenader får jag ibland nästan som religiösa uppenbarelser för att det är så vackert. Ett foto kan naturligtvis inte göra tillfället rättvisa, men ni kanske kan med hjälp av er fantasi föreställa er hur det är här runt Stenkastet.




Någon på middag ikväll? Det blir svamstuvning...

Spindelväv som ser ut att sväva

Timotej. Jag kom försent. Igår morse när jag tog min morgonpromenad innan frukost var timotejen fortfarande tung av dagg och det glittrade så vackert i solen.

Höst är vackert...

Från vår odlingslåda gjord av gamla pallkragar vi fått av Svärfar/Farfar

Vilken färg är detta? Orange? Rött? Jag tror jag är färgblind, för jag kan inte sätta namnet på färgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder.
Man känner nästan doften av höst.

Tjohalia sa...

Vilka vackra fotografier!

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra