lördag, september 15, 2007

Ägglossning

*huvva* Jag har ägglossning. Precis som om det inte räcker med att ha mensvärk i samband med mensen, så har jag mensvärk i samband med ägglossningen också.

Jag gjorde ett litet experiment på jobbet och frågade några slumpvis valda arbetskollegor om det syntes något konstigt med mig. I min hormonstinna värld tänkte jag att det ska vara ett skimmer kring en kvinna med ägglossning, så där så att män flockas kring henne.

ICKE! Inte en enda människa märkte någon skillnad.

För att underlätta för Gubben skrev jag ett mail för att förbereda honom, men han blev orolig att jag skulle ha PMS istället.

Skillnaden är kanske inte så stor?

1 kommentar:

Anonym sa...

"lilla gumman", skimret kommer då ägglossningen upphör. Det är då alla män flockas runt en... eller minns jag fel?