måndag, oktober 13, 2008

*phew*

Vilken dag! Man skulle kunna tro att jag väntar mens och har värsta pmdd, men det har helt enkelt bara varit en vanlig dag i en autismförälders liv.

Det var en riktigt härlig final på dagen när jag kom hem och stoppet i avloppet fortfarande var intakt.

När jag gick mot toan när jag kom hem rusade Gubben fram och sa med skarp röst:

Du får gå in i skogen och göra det där!

Vad menar du? Ska jag ta med en toarulle ut i skogen?

Det var just vad Gubben menade, men då låste jag toadörren från insidan så fick han stå där ute och banka på dörren och tjata om skogen medan jag gjorde vad jag skulle.

Så ska en slipsten dras!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men när man, under tre månader, inte ens har toalettstol! En hink med en svart plastsäck. Då hade man två val: antingen stenmurarna på alvaret eller bensinmacken 10 km bort. Vilken vinter, fast nu är det fint.