lördag, oktober 18, 2008

KABLAM!

Nå, vilken av outfiten ska jag använda på OPERA premiären av Jesus Christ Superstar i Malmö med Ola Salo i huvudrollen?
Ni har chans att påverka.



Ska jag ha den strikta outfiten?
Den består av svarta slanka byxor, en lila blank blus och en svart kavaj och skor med klack.


Eller den dramatiska outfiten?
Den består av en knälång klänning, glittriga strumpbyxor, en svart sjal med glitter i, granathalsband och skor med klack.


Det är Storasyster Amanda som hållit i kameran. Hon är lite darrig på handen.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Let´s go for the dramatic look!
Toppen kanonen som vi säger hemma hos oss!

Fredrik sa...

dramatisk ! Dress for the occation..!.i den andra outfiten såg det ut som om du skulle gå på rock-konsert :-)

Elin i Björken sa...

FA Fredrik--> Nej, jag skulle inte ha den strikta outfiten för en rock-konsert. Blusen är på gränsen till tant-varning. :o)

Unknown sa...

Om du inte fryser ihjäl, ska du så klart köra den dramatiska looken! :-)

Anonym sa...

Den senaste. Helt klart, vad gäller operan, men du är jättefin i båda. (akta dig för tantlooken!) säger en som snart är 60.

Fredrik sa...

så strikt är den väl inte...jag tycker helt klart - o ärligt - den skulle passa på t ex Katalin

Elin i Björken sa...

Fredrik--> Hihi! Men kolla medelåldern på Katalin en vanlig kväll. (inte när Timo Räisinen, kanske)

Vi har blivit "inte-unga". :o)

Fredrik sa...

vem har sagt är man behöver vara ung för Rock ! Mick Jagger?? Det är våra föräldrars musik, glöm inte det. Har ingenting med ålder att göra
Rock On !

Jeez sa...

Drama såklart, den strikta looken var tråkigt kontorig (förutom skorna). Faktiskt. Ola (och Jesus)förtjänar drama!

Elin i Björken sa...

Jeez--> Faktum är att jag köpte den strikta outlooken till daglig verksamhets öppet hus som vi har på tisdag, men tänkte att den kanske kan funka i andra sammanhang också.

Men på öppet hus tänker jag ha mer fotriktiga skor. Jag är inte skapt att gå i höga klackar.

Anonym sa...

HÄftigt!!! Den dramatiska blir perfekt i Malmö!! Övar du ordentligt så fixar du nog klackarna i DV-sammanhangen!!

Anonym sa...

DRAMA QUEEN please :-))
Jesus/Ola måste ju se en vacker kvinna :-))
Vad smal du har blivit Elin!!! WOW!! Det blir fika snart hoppas jag :-)
Kram S

Elin i Björken sa...

Hej "S"!

Fika kan vi göra, men vi måste smussla lite så inte min viktcoach får reda på det. ;o)