torsdag, oktober 23, 2008

Fundering

Små, små steg i taget accepterar vi elaka, rasistiska, dumma påståenden utan att reagera. Långsamt höjs vår ribba för acceptans.

TV4 som så flitigt annonserar om nolltolerans av rasism tycker att Katrin Z bara har gjort bort sig och förjänar en andra chans. Katrin som på falska grunder anklagat Marcus Birro för att vara ett galet fyllo och judehatare får stanna kvar och hålla i Idolsnack.

Här hade TV4 chansen att sätta ner foten och visa att det inte är OK, men ser hellre till att få höga tittarsiffror.

Dåligt, TV4!

2 kommentarer:

Elin i Björken sa...

Men jag har skrivit till TV4 och sagt mina åsikter också. Det räcker ju inte att sitta här på bloggen och gnälla i tysthet.

Anonym sa...

Hajar,
Jag har aldrig sett KZ på TV då jag inte ser på de program hon medverkar, men vansinnigt är det ju. (kan jag säga, som utlänning). Vilken adress använde du då du skrev till Aftonbladet?