söndag, mars 09, 2008

Varför föll Androla?

Ja, spekulationerna är många.

Kul att Charlotte Perelli är så diplomatisk. Klokt tänkt inför finalen. Man kan förlora röster om man säger nåt "fel" så här en vecka innan Globen-finalen.

Enligt mig själv så är jag rätt trött på Carola och hennes uttalande om ditt och datt. Självklart får man ha åsikter, men som offentlig person som hon är kanske det är klokt att hålla in tyckande.

Jag gillar Andreas och hade gärna röstat på honom, men Carolas åsikter fick mig att istället rösta på Nordman utan att jag egentligen gillar dem bättre.

Så nu sitter man här och har dåligt samvete för att Carola gråter ut sin sorg att ingen tycker om henne...

Ska man ha det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej nu... Vadå dåligt samvete? Jag fattar ingenting. Skall hon vinna bara för att hon heter som hon gör. Översitteriet och arrogansen kommer ifatt en vacker dag. (fast vi egentligen skulle rösta (ja, ni) på låten, men man kan nog inte komma ifrån personen helt. Får se om jag orkar kolla på finalen!