söndag, mars 09, 2008

Balans i tillvaron

Efter fem veckors deltävlingar i Melodifestivalen + Andra Chansen kände jag plötsligt att jag är lite i obalans.

Det är INTE ok (för mig) att gå och tänka på Niklas Strömstedt, Patrik Isaksson eller andra balladkungar och drottningar.

För att kompensera denna obalans gav jag och min MP3-spelare ut på långpromenad (det innebär 1 timmes rask takt)

I spelaren hade jag Blå Tåget, Peps Persson och Kate Bush. Efter 30 minuter kände jag att balansen hade kommit åter så jag kunde koppla på min "vanliga" musik igen: Radiohead, Dandy Warhols och Laleh.

3 kommentarer:

Anonym sa...

... eller Totta eller Eppu Normaali eller Tuomari Nurmio. Ja, Kate Busch och Laleh, varför inte.
Va skönt när detta idioti med festivalen är över.

Elin i Björken sa...

Nä, det är ingen idioti, det är härligt!

Anonym sa...

PUSS