tisdag, december 30, 2008

Let´s Dance

Tillsammans med nya året börjar nya serier att följa. Om några veckor kör Melodifestivalen* igång, men innan redan den 9 januari börjar Let´s Dance.


Å, det är så härligt med lättsamma tävlingar. (Men Melodifestivalen är förstås på blodigt allvar.)


I denna omgång av Let´s Dance hejar vi förstås på Morgan Alling. Jag tror också att han har stor chans eftersom han är akrobat och har stenkoll på varje liten muskel i kroppen.


Ja, det blir kul att se honom i rumba, cha cha och tango.
Bilden är tagen i Malmö då jag träffade honom i hotellfoajen. Han var då mycket blygsam och tystlåten, vilket upplevdes lite konstigt, men han lät inte hindra mig att få ett foto på honom och mig tillsammans.


*Det ryktas att det finns personer som läser denna blogg inte gillar Melodifestivalen. Hur kan det vara möjligt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa-a, hur kan det vara möjligt?

Unknown sa...

Fast, jag håller ju på Mojje förstås!