onsdag, december 24, 2008

Angående min viktcoach

Jag och Storasyster Amanda pratade om att min viktcoach liksom slutat att reagera när jag skickar mms på fikabord och tårtor, etc. Förr fick jag blixtsnabbt ett svar från henne hur jag skulle förhålla mig. Ja, det var riktigt ett dask över fingrarna, liksom. Precis vad jag behövde.

Storasyster Amanda sa: "Jag tror hon blivit utbränd. Du har tagit knäcken på henne."

Ja, kanske jag varit ett svårt fall?

Hur som helst har hon ändå lycktats rätt bra med att hjälpa mig att komma i mina 10 år gamla klänningar. :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är förstås inte brist på reaktion utan det handlar om TILLIT - jag har under snart ett års tid byggt upp din karaktär och motiverat dej till en sundare livsföring. Jag kan nu se att detta faktiskt givit resultat - se bara på klänningen i storlek M!! ATt det är gammal marängsvisch på den är oväsentligt! Jag jobbar med långvarig coaching och stöd - när du, förlåt OM du, faller, så finns jag där med min bistra min och höjer stämman. Men HEJA ELin - du kommer kunna ha klänningen nästa jul också!!