tisdag, oktober 30, 2007

Kul grej!

Vad lustigt att det är så roligt med nya grejer. Idag har jag införskaffat en ny mobil. Den förr-förra försvann mycket mysiskt och återfanns 3 månader efteråt under en låda papper i bokhyllan. Jag har svårt att tro att jag själv lagt den där.

Den mobil jag införskaffade i maj blev endast 3 månader gammal då Lillkillen markerade att den låg på golvet med att ställa sig på den.

Nu har jag som sagt idag införskaffat en ny telefon, en smartphone. Jag hoppas den är smart nog att försvara sig mot mina små rara änglalika barn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört ryktas om att den är väldigt tekniskt komplicerad... Tur att jag har en så teknisk moder, då! ;-)

Anonym sa...

Hur smart kan en phone vara?
Din förr-förra verkade vara smart nog att gömma sig.

Vad jag undrar är om din nya har inbyggd stegräknare. Det har min...;-)