måndag, oktober 08, 2007

Olycklig kärlek

Idag blev jag olyckligt kär. Ja, så där mycket så jag inte kan på annat.

Jag tänker
  • Snygg

  • Klass

  • Stil

  • Exklusiv
Allt detta stämmer i och för sig in på min Gubbe, men nu talar jag olycklig kärlek.


Jag har blivit olyckligt kär i ett skåp!

Skåpet är så dyrt att det aldrig kan komma i min ägo om jag inte vinner på Lotto, Triss eller annat spel eller dobbel.


Därför, efter att jag sett prislappen (över 42 000 kronor), gick jag med tårfyllda ögon raka vägen till närmsta ATG-butik och köpte 1 st Triss, 1 st Tialott och 1 st Femmalott.


Ikväll jag ska göra en liten ritual när småttingarna bumsat i säng och sedan skrapa mig fram till vinsten, vinsten som kan få hem min olyckliga kärlek....

2 kommentarer:

Elin i Björken sa...

Jag vann 5 kronor på Femman-lotten. Det får man inget skåp för. :o(

Anonym sa...

köp den, köp den, köp den!!