lördag, oktober 13, 2007

Seger!

Jag vann till slut över kökets virrvarr av prylar.

Det är inte klokt vad grejer man lagt på hög på alla ytor i köket man kan tänka sig.

5 timmar tog det och då har jag ändå inte rör innehållet i skåpen.

Nu kanske ni förstår vidden av mitt utbrott häromdagen?

Min storasyster kan vara lugn idag, för i köket fanns inget som skulle i banankartong till Gotland. Bara en massa som skulle i soppåsarna.

Varför hade jag 4 stora muggar fulla med pennor? Jag kan ju bara skriva med en i taget? Jag tror jag slängde minst 50 reklampennor.

Nu är jag nöjd och tillfreds. Ja, kanske till och med höstdeppet har gått över?

2 kommentarer:

Anonym sa...

... och brorsan som samlar reklampennor! Har säkert flera tusen

Elin i Björken sa...

Fast när jag kom ner till köket i morse blev jag besviken. Det finns fortfarande ytor jag inte såg igår i köket som behöver en omgång.
det är bara att spotta i händerna och sätta igång.