söndag, juni 10, 2007

Trisslotter

För den intresserade gick Gubben iväg och löste in den tidigare vinsten till nya trisslotter. Jag hade föredragit att FMWOW själv hade gjort det, men man får ibland "gilla läget" och acceptera faktum.

4 nya trisslotter, hur mycket man man vinna på det? Summa sumarum vann FMWOW 100 kronor igen och har forfarande segervittring på en miljon, för visst måste vi lösa in mot nya lotter?Jag ser fram emot miljonvinsten.

Vad skulle ni göra om ni vann en miljon på Triss?

Min plan:
  1. Lösa in mitt CSN-lån som skvalpar varje månad och som jag aldrig kommer att kunna betala tillbaka på annat vis.
  2. Lösa in huslånet
  3. Lösa in billån
  4. Köpa en solcell som värmer upp låtsaspoolen till småttingarna.
  5. Göra en riktigt trevlig resa med hela familjen till Neapel och Pompeji.
  6. Bygga garage (men det är mest Gubbens plan för vinstpengarna)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Räcker det med en miljon för allt det där?

Elin i Björken sa...

Nä, men en liten bit på väg, kanske?

Anonym sa...

Pengar, pengar....
Jag vill inte göra dig besviken, men för ett par veckor sedan köpte jag en trisslott på ICA. 25 kronor som blev 75 kronor som blev 50 kronor... Jag fick 21 lotter för 25 kronor. Fick jag en miljon? Nej. En miljon, som Amanda sa, räcker inte långt, men tre miljoner! Då slutar jag omedelbart med jobbet, lägger mig i hängmattan och försöker läsa Mästaren och Marg ...med förstoringslas. :)