fredag, juni 15, 2007

*schvoooooosh*

När jag idag kom till akupunktören frågade han mig hur det hade varit sedan sist. Ärlig som jag är svarade jag sanningsenligt att första kvällen hade varit bra, men igår hade jag ätit choklad och njutit av den.

Det skulle jag inte berättat!

"Då kör vi igång ordentligt då!" sa akupunktören med ett snett litet leende.

När han lämnat mig i mitt lilla bås och med svag kinesisk musik i bakgrunden kunde jag inte låta bli att lyfta huvudet och tjuvkika lite. Jag överdriver inte när jag säger att jag inte kunde räkna nålarna och ont gjorde det också. Han var inte nådig och kom och skruvade på nålarna då och då.

MEN... när jag gick ut därifrån kände jag att sockersuget liksom ranna av mig. I mataffären försökte jag "trigga" mig till att köpa godis, kakor och bakverk, men det var liksom motbjudande. I affären hade de också avsmakning av en ny juice. Den var så söt att jag tyckte den var odrickbar.

Spännande, va´? Nu börjar vi snacka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt! :)