fredag, juni 15, 2007

Det är fredag morgon...

... och mitt huvud känns så tungt!

Den pyttelilla TVn som jag brukar ha i sängen är trasig så jag har inte kunnat titta på "skräp-tv" när jag vaknat på natten. Det brukar vara effektivare än en slägga i skallen för att somna om.

Nåja, jag överlever.

Idag ska jag tillbaka till akupunktören för en ny session av perforering. Första kvällen gick jag fram till skåpet och tittade på kexchokladen som låg där. Det var inte speciellt svårt att stå emot den.

Igår gjorde jag samma sak, men då tog jag en chokladbit och den var såååå god!

Akupunktören har fått en utmaning, tror jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Snart är det kväll igen. Det är synd om dig som har huvudvärk. Har det med sockret att göra, tro? Hoppas det blir bra nu med nålarna. Gumman.