onsdag, juni 06, 2007

Det kunde varit våra barn


Men det är det inte.

Medan vi får sitta inomhus med låst dörr för att barnen inte ska springa ut och slänga i jord, kottar och annat skräp i poolen som vi håller på att fylla upp kollar jag nyheterna.

Bilden kommer från Aftonbladet och handlar om några grisar som målar med sina trynen och klövar.
Jag vet åtminstone en (vuxen) person som kommer att säga: "ÅÅÅÅÅÅÅh!" när hon ser bilden. Letråd: Hon är vuxen (enligt kyrkböckerna), har finskt påbrå och bor på Öland. Hon påstår att när hon flyttade till Sverige ökade IQ i bägge länderna. Vem kan det vara?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nui vill jag inte kommentera bilden... men i morse tittade jag på BABE!//:)

Elin i Björken sa...

Och vad hemlighetsfull man kan vara och inte skriva ut sitt namn, då! ;o) Men JAG vet ju vem du är.

Anonym sa...

... och Herren sade: Den som missbrukar mitt namn..." du vet...:)

Anonym sa...

skumt