onsdag, januari 28, 2009

På möte med Håkan Hellström


Idag satt jag på ett möte med en massa chefer. Mötet handlade om fakturering av tjänstebilar. Visst låter det både spännande och underhållande?


Fem minuter in på mötet kom plötsligt Håkan Hellström in.


Ja, det är alldeles sant! Håkan Hellström!!!!


Jag fick titta lite extra och kolla om det var sant, men det var det! Självaste Håkan Hellström!


Om sanningen ska fram så var det inte Håkan Hellström, Sveriges bästa musik-artist, utan Håkan Hellström, chef inom Uppsala Teknik och Service, Uppsala kommun.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du har ju lurat mig ju, du sa att det var riktiga Håkan..... Suck!

Elin i Björken sa...

Ja, inte var det någon låtsas-Håkan?! Jag tror Håkan Hellström som jag träffade idag skulle bli ledsen om man sa att han var på låtsas.