tisdag, januari 27, 2009

Apropå Melodifestivalen


*whohooo* Om mindre än 2 veckor börjar Melodifestivalen. Detta ska Storasyster Amanda och jag fira in genom att träna under den kommande helgen. Gubben skickar vi iväg på nåt LAN-party nånstans i de Uppländska skogarna. Amandas fästman åker hem till sin familj i Eskilstuna.
Kvar är familjen Schlager, dvs jag, Amanda, Lillasyster och Lillkillen.
Från en Internetbutik har jag beställt en dubbel-dvd med Melodifestivalen 2008. Storasyster Amanda och jag är i full färd med att planera vad vi ska äta och ha på oss i klädväg.
Amanda har lovat att ha på sig en glittrande kroppstrumpa. Det låter onekligen lovande och härligt Schlager-glammigt. Jag lovar att komma med bildbevis på detta.
Jag koncentrerar mig mer på biten med höga glas och bubbeldricka i dessa än klädval.
Let the show begin!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan någon meddela mig om ni vet var man kan få tag på en glittrig kroppsstrumpa?? Tack på förhand.

Anonym sa...

Testa Myrorna!

/Schlagerproffset