onsdag, november 09, 2005

En intressant händelse

Idag hade jag en intressant händelse på jobbet. Jag har beställt en bok via Adlibris och den skulle komma idag till jobbet. Precis före lunch kom en postis-kille in i lokalen och ropade: "Ett paket till Elin " och jag tänkte att det var värst att de kommer in och ropar när det kommer en bok till brevlådan. Postis-killen ville också att jag skulle komma med ut och signera följesedeln. Jag tyckte nog att han var lite överambitiös.

Jag går ut på trappan och jag lovar att min haka ramlade ner till bilringarna på magen. Där var ett GIGANTISKT paket som väntade på mig. Jag frågade vad det var och postiskillen svarade: "En 50" plasma tv".

Med tanke på att jag inte hade en aning om att man beställt en plasma-tv till Lärcentret så måste ni förstå att jag blev något förvånad. Synd att den inte var till privatpersonen Elin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

man ska lita på postkillen. Säger han att dne är till dig så ska man inte säga emot!

Anonym sa...

På vilken vägg i ditt rum får den plats?

Tumstockmorsan