torsdag, juli 16, 2009

Jobb v/s semester

Jag kan lugnt säga att jag är mindre stressad och trött om kvällarna när jag har jobbat än när jag har semester och är ensam hemma med bägge småttingarna.

Den ena rymmer SÅ FORT HON KAN och så TYST HON KAN och ALLTID NÄR JAG INTE SER.

Den andra vill bara titta på TELETUBBIES och BOB BYGGARE om vartannat. Jag hinner bara köra igång ena filmen så vill han byta till den andra HELA TIDEN.

Jag tror inte ni kan förstå hur jag far och flänger.

Jag börjar känna mig som Kalle Anka på julafton .. den där filmen när han sitter och spelar på näbben på slutet.




Efter denna semester behöver jag en RIKTIG semester...

1 kommentar:

Elin i Björken sa...

Jag förstår nu när jag ser filmen igen att Lillasyster blivit mycket inspirerad av den lilla rödhåriga fågeln.

Hon är ju som en kopia! :O