onsdag, april 09, 2008

Korttidshemmet

Idag har jag varit på besök på det korttidshem som vår Lillkille tillbringar några dagar i månaden på.

Ja, vad ska man säga?

En sak kan man säga: Föreståndaren hade gått kursen "Bemötande". Det var ju trevligt.

Men jag kan för mitt liv inte förstå varför dokumentation som:

Lillkillen har ätit en halv smörgås
Lillkillen har varit uppe 3 gånger i natt
Lillkillen var orolig

skulle vara något sekretessbelagt, för det var i den stilen allt var dokumenterat. Men jag fick inte se dokumentation före år 2007. Däremot stod det saker som motsäger vad Lillkillens skola sagt i en i och för sig skitsak, men ändå.

Detta möte inklusive den PMS jag i dagarna har suger ALL energi ur mig.

Jag vet varken ut eller in...

3 kommentarer:

Jeez sa...

jobbigt. Hoppas, som vanligt, att det ska klarna och lösas...

Elin i Björken sa...

Tack! Ja, jag hoppas att jag en morgon ska vakna och så står allt klart som Mose Stentavlor hur vi ska handla.

Elin i Björken sa...

Tack! Ja, jag hoppas att jag en morgon ska vakna och så står allt klart som Mose Stentavlor hur vi ska handla.