fredag, april 11, 2008

Att bli hörd

Uj uj uj! Jag visste inte att jag har ett sånt behov av bekräftelse. Kanske har det funnits här hela mitt liv utan att jag tänkt på det?

Vad pratar jag om egentligen?

Jo, Sommarpratarna i P1 har en lucka över och som lyssnare får man, om man vill, göra anspråk att få prata bland de andra sommarpratarna:

"Ta chansen att bli värd för Lyssnarnas Sommar genom att ringa vår telefonsvarare och läsa in starten på ditt Sommarprogram.

Numret är 08-784 39 51. "

Självklart ska jag ta chansen, ska bara skriva ihop ett litet manus för de 5 minuterna man får till godo.

Får jag äran att prata i radion kommer jag att prata om att

-vara förälder till två autister
-hur det är att jobba i kommunal verksamhet
-att välja att flytta ut på landet från att bo i stan
-mina katter

Håll tummarna för mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller verkligen tummarna!!