torsdag, augusti 02, 2007

Jordens undergång är nära!

I vintras pajade min personaldator så jag fick sända in den. Det tog VECKOR innan den kom tillbaka.

Idag pajade grafikkortet i samma dator och nu sitter jag med det inbyggda grafikkortet i moderkortet. Det är inte roligt, go´ vänner!

Nu hoppas jag att min kära, kära Gubbe med de magiska datalagningsfingrarna (de han har kvar sedan han klämde fingret i bildörren) fixar detta. Om det inte lyckas lär det dröja innan jag kan skriva meddelanden igen.

Men förstå att jordens undergång är nära!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaa kära vän! allting hänger på kortet, men jag hoppas att hans fingrar kan fixa det för hur skulle jag annars klara mina morgnar? info från Stenkastet är den viktigaste händelsen på morgonen

Unknown sa...

Eh, jag råkar känna till en man som klämde örat i en bildörr. Det är lite svårare, men det går.

Elin i Björken sa...

Örat? Hur gick det till?