söndag, april 26, 2009

Katten Love



Love är otroligt vacker, men inte så stabil i psyket. Jag har svårt att se någon katt vara räddare än vad hon är.


Däremot är hon världens snällaste.


Om det är någon katt som gillar våra barn, så är det hon!

På Stenkastet är hon världens bästa kisse!

Däremot funderar jag på var katten Elvis varit idag. Han har varit borta hela eftermiddagen och när han kom hem luktade han koskit. Det är rätt långt till närmsta ko-bonde, så jag undrar verkligen vad han sysslat med?

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin katt.

Anonym sa...

Vilka fina bilder Elin!!! WOW!!

Tänkte bara berätta att jag börjat plugga - olika fotokurser :-))
Jag trodde att jag var bra/visste vad jag gjorde... men ju mer jag lär mig desto mindre fattar jag
:-))) Kanske dags att hoppa av?!!? hihihi
Kram S
Fika/lunch på stan inom kort?!