söndag, november 11, 2007

Träningsvärk

Ock, ock, ock!

Gubben kom hem med en Nintendo wii. Medföljande fanns lite sportspel. Sportspel, säger ni. Elin och sportspel är väl ingen kombination i detta universum?

Jo, för man kan bowla!

Oj, vad jag bowlade igår! Min sving-arm är helt öm och jag fick lägga mig tillsammans med en värmekudde igår kväll för att dämpa värken. Fast roligt var det!

I morse när jag vaknade var jag bra ynklig, men det hindrade mig inte från att städa.

Så nu kan jag snart ta en ny omgång med bowling som belöning för att jag (och Gubben) städat huset.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får träningsverk för jag bara sitter och gör granbollar. Alldeles stel i de värkande axlar, men fint blir det. Och städa... jag vet inte när det har hänt, och det märks.

Anonym sa...

Det där spelet måste ge en väldigt fast rumpa, i alla fall om man ska försöka tolka det utifrån var man får träningsvärk dagen efter...

Anonym sa...

jo, du är mycket bra på bowling. jag hoppas jag får en rematch i helgen nu.