lördag, november 24, 2007

Fräcka ungdomar

Innan dödsmatchen förklarade jag att jag är i en formsvacka med förkylningen, men att de inte skulle oroa sig. Jag utklassar dem ändå. Svärsonen svarade med att han skulle tänka på att jag både hade "handikapp" (=förkylningen) och hög ålder.

Nu frågar jag er: Vem vet var skåpet ska stå? Självklart är det Elin!

Dödsmatchen blev en utklassningsmatch där ungdomarna inte hade en chans!

HA! Dessutom står inte PRO för Pensionärernas RiksOrganisation efter namnet i Nintendo wii som ungdomarna hävdar.

Det står för PROFFS!

(Jag är i dagsläget den enda som har PRO efter mitt namn i resultatlistan.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er ungdomar,

... och jag som inte ens vet vad ni pratar om. Hade ett samtal från Telia häromdagen och han frågade vilket mobilnummer jag har! Jag har ingen mobil, svarade jag. Det blev tyst. Jag fattar inte varför.

Unknown sa...

Så, måste de åka på rehabilitering och slicka sina sår nu, eller vad?

Det är svårt att vara ödmjuk... :-)

Elin i Björken sa...

Nä, ödmjuk är inte den första egenskap jag tänker på.