söndag, februari 22, 2009

Deltävling 3

I mitt tycke var det ett rätt svagt startfält, men i tidningarna står det att BWO skrivit den låten perfekt för finalen i Moskva.

Ballader går bort bort bort för mig, så jag är inte lika lyrisk.

I Georgien är de redan klara med vilken låt de ska skicka. De har valt att sända en låt som heter "We don´t wanna Put in". Med tanke på vad Georgien tycker om Putin så är det lite roligt, men jag misstänker att de kommer att få rätt många sympatiröster och gör det svårare för andra länder.

Ser ni förresten likheten med Alcazar?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är chockerad! Jag gjorde en test om hur mycket jag kan om 'festifalen' och hade 17 rätt av 18 möjliga. Nå, många av frågorna var från gamla tider. Dagens 'festifal' verkar på mig som sömnpiller.
härlig dag

Elin i Björken sa...

Du ser ! Det finns hopp för alla!