torsdag, februari 05, 2009

Creepy

Idag stod jag utanför Uppsala kommuns löneservicekontor. Jag hoppades på att kunna snacka mig till lite högre lön av tjänstemännen som jobbar där. (Nä, det är klart jag inte tänkte, jag hade ett "riktigt" ärende där.)

Hur som helst, i samma byggnad håller Prebus hus. Ett tag tänkte jag ta ett kort på skylten och lägga upp på bloggen men hindrade mig i sista stund. Det hade varit alltför creepy.

Om jag jobbar på Prebus och läst mina inlägg jag skrivit om företaget och dessutom på bloggen plötsligt sett ett foto på skylten där jag som prebus-tjänsteman jobbar, skulle jag nog bli lite fundersam.

Men nu vill jag bara poängtera, jag har inget emot de som jobbar på Prebus, bara själva systemet.

Men det gör ju inget om man behärskar åtminstone pyttelite teknik kring bemötande...

Inga kommentarer: