lördag, mars 18, 2006

Uppladdning

Idag är FINALEN! Finalen av melodifestivalen och det är hääärligt!

Jag har precis kollat igenom bidragen på Sveriges Televisions hemsida och har nu bestämt mig hur jag vill att bidragen ska placeras.

Bidragen som jag kan känna att vi kan sända iväg till stora finalen är
  • Andreas Johnsson
  • Bodies Without Organs

För all del kan även

  • Carola
  • Rednex och
  • Magnus Bäcklund

åka, men mitt tumme hålls för

Andreas Johnsson.

Resten av bidragen är ren och skär underhållning och det ska bli skoj att se hela finalen ikväll. Vi har laddat upp med nybakade bullar, chips och dip.

1 kommentar:

Elin i Björken sa...

Inte så farligt med chips och dip, men jag har intagit cider och cocacola i soffläge (liggandes) och har nu rejält ont i magen. Tror du jag lärt mig något av det?