fredag, januari 06, 2006

Fredag

Idag kommer Storasyster hem. Trots att hon är vuxen och har ett eget liv känns det roligt att hon kommer hem igen.

Navelsträngen klippte jag av helt för ett drygt år sedan när hon reste iväg till Kina, vilket också sammanföll med hennes 18-årsdag. Det var ett stort steg för oss båda. När hon kom tillbaka var det verkligen annorlunda och vi hade båda växt med vetskapen att hon nu var vuxen.

Nu är det bara en tidsfråga innan hon sätter eget bo och till dess uppskattar jag att hon bor under samma tak så jag får ha mina samtal och diskussioner med henne.

Jag återkommer vecka 3 om jag uppskattar träningspassen som vi förbundit oss att genomföra.

1 kommentar:

Elin i Björken sa...

Jag kanske ska klargöra att Storasyster inte varit i Kina ett helt år.

Hon har varit i Ystad i en vecka.