lördag, november 22, 2008

Söndagsnöje

För er som har lite tid över på en söndag kan jag tipsa om att i morgon är det bygdegårdarnas dag över hela Sverige.

För er som inte vet vilken bygdegård ni ska besöka kan jag tipsa om att i Skuttunge bygdegård står jag och visar några av mina fotografier mellan 11 och 16. Man har talat om att några ungdomskörer ska sjunga och man kan köpa soppa och smörgås.

Själv funderar jag på vad jag tänkte på när jag sa att jag skulle ställa ut några foton.

Jag är ju i grund och botten väldigt blyg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul! Skulle jätte gärna vilja se dina foton :)
Drömmer själv om att en vacker dag ställa ut mina ^^

kolla gärna in i min fotoblogg :)

http://nonstopmalin.wordpress.com

Anonym sa...

Morning,
Men vi då? Som inte kan åka det 50 milen till din utställning. Skulle vi kunna se några av dem här eller i mailet? JAg är så nyfiken (gul;)

Anonym sa...

Hej!

Hoppas att det går bra idag :-)

Jag gick upp 4.00 imorse och skall jobba - på en söndag när alla andra myser och sover lääänge :-(((

Pga kommunikationen (eller bristen på den) kom jag ändå en timme försenat till jobbet!!! Grrr...

Lycka till idag!

Kram S