lördag, april 01, 2006

Lördagsgodis

Idag skulle jag göra Gubben lite glad när jag var och storhandlade. Finns det något som kan göra min Gubbe glad så är det något smaskens att stoppa i munnen.

Som ni alla vet är det 1:a april idag. Som smaskens köpte jag till min Gubbe en påse "Lördagsgodis" från Svenska spel.

Eftersom Gubben inte är så där jätteglad i sport var jag lite orolig att han skulle bli putt, men det verkar faktiskt som om han sitter och väntar på dragningarna. Kanske det blir ett tillskott till vår resa sista helgen i april som nu verkar bli till Mariehamn. En liten, liten kursändring från Amsterdam som var den ursprungliga planen...

Som smaskens till kvällen ska jag göra en hemmagjord pizza med salami och mozzarellaost. Helt i linje med mina planer inför Beach 2006.

"Jag jobbar för att hålla formen och släta ut rynkorna!"

Inga kommentarer: